Thursday, June 9, 2011

9th JUNE 2011

Dear Diary,
My Mummy cooked the BEST Ikan Masak Acar EVER!! & I'm proud to be fatty boom boom Mummy's youngest daughter. hehe! ;p Kate yo-yo jhe nak diet, tapi kalau dah melantak 2 pinggan terak nak diet ape kan? Lagipon aku mmg suke pown kalau Mummy wat masak acar. heemmmm, bile laa aku nak pandai memasak macam Mummy kan? Aku masak alar kadar boleh laa kot ;p

Hari aku balik lewat dari kerje, biaselah kalau dah kene PM shift dah nak dekat tgh malam laa jugak balik. Tapi tadikan dapat laa jugak tgk group team Coach Aiza wat lagu Lazy Song tuk competition tuh nanti. CUTE giler bebudak tuh! haha! pandai gak derang choreograph dance tuk lagu tuh. Hari nih tkde pape menarik kot kat tmpat keje, wat cm biase laaa kot layan customer tuk students attendance dan bende bende biase jhe laa. Just hari nih aku kene handle ticketing counter kejap. TOLONG. (cam sarcastic jhe kan? tkpe laa biarkan, tkmo cite skang & malas nak ingat ingat blk ;p )

Bile balik umah, 1st time aku masuk umah Mummy tak tunggu aku balik. Selalunye Mummy mesti ade baring kat depan tv or kat dapur or kat mesin jahit. Patu hug Mummy then baru aku makan. Tapi hari nih masuk rumah terus gi dapur makan. Joji cakap Mummy dah tido :( . So lepas aku makan 2 pinggan terak tuh, aku naek atas tgk Mummy dalam bilik, Mummy dah tido? Tapi macam biaselah, aku kacau Mummy lompat atas katel. Hehe! Saje nak dengar suare Mummy. Mummy cakap, Mummy mala nih saket sgt, ape Mummy buat hari nih sume tak jadi. Masak pown tak betul. Tapi aku cakap "Eyh! Sedaplaa Mummy, Safa makan banyak." Memang sedaplaa, mmg laa ade rase kurang sket, maybe kuah die banyak kot tapi rase die still sedap. Nih kalu Mimi ade laaa, lagi banyak die makan dari Safa. Ngehhh! Mummy cakap hari nih memang badan Mummy saket sgt :( tak suke laa dengar Mummy cakap camtuhh! Mummy kan kuat. Mummy sorang sorang yg jage Safa time Safa comma dulu kan? Mummy mane boleh cakap macam tuh! Safa tknak Mummy saket, Safa tknak Mummy pergi dulu.

No comments:

Post a Comment